El jurat del concurs Mostracarrer Pop-up Store, integrat per la regidora de Comerç, Eva Ronda, la tècnic Afic de Creama, Marisa Villó i l’expert en imatge Juan Llorca, ha atorgat a la Llibreria Públics amb el premi a la millor exposició al carrer.

El concurs s’emmarcava dins de les activitats d’animació de l’event d’inauguració de Mostracarrer, celebrat dijous 15 de juny. Amb l’objectiu de millorar la visibilitat dels comerços es va convidar als establiments de la zona a traure els seus productes al carrer i premiar al comerç que realitzara la millor exposició. El premi, patrocinat per Radio Dénia Cadena Ser, consisteix en una campanya de falques publicitàries de dos mesos de duració.

Per altra banda, el xiquet Sergio Sánchez Montes ha guanyat el concurs de dibuix que també va tindre lloc durant la inauguració de Mostracarrer, amb la temàtica “Mi tienda favorita”. Amparo Cobos ha fet entrega del premi, un llibre infantil, cortesia de la Llibreria Públics.