Esta será la edición número XIV de la Mitja i Quarta de Marató que Dénia celebra y que ha cogido mucho auge en los últimos años, registrándose una importante participación incluso de gentes venidas de fuera de la comarca. La prueba comenzará a las 10,15 desde la calle Marqués de Campo y discurrirá como el año pasado por un circuito urbano y totalmente llano apto incluso para corredores en silla de ruedas. Se darán dos vueltas al circuito en la media y una vuelta en la cuarta abandonando el casco urbano en el Moll de la Pansa y en el Puerto Deportivo Marina de Dénia. Las previsiones de tiempo apuntan a una duración de 1 hora 8 minutos, la media y de 32 minutos la cuarta. Cabe recordar respecto a la participación que el Club de Atletisme Dianium superará la participación del pasado año y espera llegar a los 1000 inscritos.

OTRAS NOTICIAS

Laurence Rastell 2a absoluta en la Cursa popular Fontilles

va tindre lloc la 5a edició de la Cursa popular Fontilles amb molt bona participació de corredors del C.A. Baleària Diànium i molt bons resultats.

Laurence Rastell (1a veterana B 34:11), Christiane Wein (3a veterana B 35:18), Monica Rodriguez Cardenas (3a veterana A 36:44), Ibon Artabe Olea (38:12), Sonia Salas Pinto (39:29), Xelo Català Bolufer(2a veterana C 41:17), Inma Gil Gil (3a veterana C 41:30) i Mamen Gavilá Guardiola (46:11).

Youssef Ahatach 3r absolut en la 10K Love Benidorm

Es va disputar en Benidorm la VI edició de la prova 10K Love Benidorm. Circuit homologat i federat per la Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana.

Sobre un total de quasi 1000 atletes, el corredor del C.A. Baleària Diànium Youssef Ahatach va acabar 3r de la general (33:06) a tan sols 1 minut del guanyador i 1r de la seua categoria (sènior masculí).

La prova s’iniciava a les 10 del matí; el recorregut sempre al costat de la mar passava per l’avinguda Mediterrani, primera línia de platja i alguns carrers del Racó de l’Oix, per tornar a la plaça de SSMM, on estava la meta.